סמדר משתמשת בכל מוצרים וממליצה
מעל 3 שבועות של שימוש וכבר מקבלת מחמאות מחברים והסביבה הקרובה על העור. עושה שימוש בכל המוצרים ובעיקר בA-gel והעור מגיב בהתאם
מעל 3 שבועות של שימוש וכבר מקבלת מחמאות מחברים והסביבה הקרובה על העור. עושה שימוש בכל המוצרים ובעיקר בA-gel והעור מגיב בהתאם
במשך שנים רבות אני סובלת מאטופיק דרמטיטיס ומסבוריאה. ולפני כמה ימים ביקרתי בבית המרקחת של דקל והוא המליץ לי על מוצר חדש- Agel של סילריה וקניתי למרות שהייתי ספקנית מאוד. מרחתי את הג'ל שיש לו גם מרקם וגם צבע נהדרים על הצוואר ולהפתעתי הגדולה זה ממש עובד! עכשיו אני בודקת מוצר נוסף לעפעפיים- המשך יבוא!
מרים עלתה ארצה מניו יורק לאחר שהתאלמנה. השנה בגיל 72 התחתנה עם בחיר ליבה החדש ניסים בן-75. שניהם משתמשים מידי יום בג'ל אצה אדומה של סילריה על הפנים בערב במקום סרום ועל כל הגוף לפי הצורך: כאבים, אדמומיות ושפשופים. מרים ממליצה על מסיכת הפנים של סילריה שבה היא משתמשת פעם בשבוע על הפנים היא טוענת…
מתמודד עם מחלות רקע ותנועה, נעזר בכיסא גלגלים. "סבלתי מנפיחויות ברגליים, פצעי לחץ וכתמים על העור.לאחר שימוש עקבי ב A-gel האצות ,זכיתי לתוצאות נהדרות :הנפיחות פחתה בשיעור של 80%, כתמי העור כמעט ואינם נראים ופצעי הלחץ נעלמו כלא היו.חשוב לי לציין ,שהתחושה הכללית שלי השתפרה לאין ערוך."
חייל מילואים בעזה שקיבל ג'ל שלנו ומעיד על הסיוע לטיפול בשפשפות ובבעיות עור נוספות
ממליצה על השימוש ב A-gel של סילריה לטיפול בעקיצות של נמלי אש – "מרגיע אחרי כמה שניות את העור משתמשת בזה לנכדים ולעצמי וממליצה"
."ערכנו לחיילים מסיבה בגבול עזה. בדרך חזרה למרכז הרגשתי גירוד קשה בבתי השחי. בבית ראינו פריחה אדומה. מרחתי את הג'ל של סילריה, זה שאני מחלק לחיילים. הגירוד נגמר מיד והפריחה נעלמה עד הבוקר."
משתמשת בסבון אצת ג'ל של סילריה לטיפול בפצעים ובחררה במחשוף ובחזה
קוסמטיקאית הוליסטית ופסיכוטרפיסטית טבעית שרוקחת לבד את כל המוצרים שלה למעט המוצרים של חברת סילריה. שבהם היא עושה שימוש בלקוחות עם עור בעייתי אבל לא רק אלא גם ללקוחות שרוצות הזנה בלחות שפשוט התמכרו והיא ממליצה בחום על השימוש בכל הסדרה.
סובל מסבוריאה ומשתמש ב A-gel ומעיד על שיפור פלאים והעלמה כמעט מוחלטת של הסבוריאה