במשך שנים רבות אני סובלת מאטופיק דרמטיטיס ומסבוריאה. ולפני כמה ימים ביקרתי בבית המרקחת של דקל והוא המליץ לי על מוצר חדש- Agel של סילריה וקניתי למרות שהייתי ספקנית מאוד.
מרחתי את הג'ל שיש לו גם מרקם וגם צבע נהדרים על הצוואר ולהפתעתי הגדולה זה ממש עובד!